Gabriel
Blackshape Gabriél to nasz certyfikowany samolot zaprojektowany z myślą o elastyczności operacyjnej, wygodnym komforcie załogi i wyjątkowej widoczności. Jest wyposażony w nowoczesny szklany kokpit i może osiągać najwyższe osiągi i właściwości lotu. Przełomowy dwumiejscowy samolot typu tandem o wyjątkowych osiągach.
Nagrodzony w 2019 roku jako najbardziej innowacyjny samolot przez Aerokurier, międzynarodowy magazyn poświęcony historii, Gabriél to dwumiejscowy certyfikowany samolot zaprojektowany z myślą o najwyższej jakości lotu.
Nowa definicja samego lotu
Samolot wykonany w całości z włókna węglowego ma tandemowe siedzenia, chowane podwozie i trójłopatowe kompozytowe śmigło Hartzell o stałej prędkości napędzane przez 160-konny silnik Lycoming IO-320.
Gabriél został zaprojektowany, aby oferować wszechstronność operacyjną, wygodny kokpit i wyjątkowy widok dzięki szklanej osłonie kokpitu..
PROJEKTOWANIE
01. PROJEKTOWANIE
Jakość jest dominującą zasadą Blackshape obejmującą każde podejmowane przez nas działanie, zapewniając, że każdy samolot opuszczający naszą siedzibę przekracza Twoje oczekiwania. Blackshape wykorzystuje w swoich produktach najwyższej jakości prepregi, stal i aluminium, kierując się tą filozofią napędzaną niekończącym się dążeniem do jakości. Blackshape zajmuje się wszystkimi procesami związanymi z włóknem węglowym, od laminowania i formowania po procesy utwardzania w autoklawie i montaż.
02. SILNIK
Blackshape Gabriel jest dostępny w konfiguracji z jednym silnikiem: Lycoming IO-320-D1B: 160 KM (119 kW) przy 2700 obr./min, minimalny gatunek paliwa 100/130 lub 91/96, stopień sprężania 8,50: 1.
03. AWIONIKA
Awionika na pokładzie obejmuje główny wyświetlacz lotu EFD1000 Pro Aspen Avionics, wyświetlacz wielu lotów EFD1000, panel audio Garmin GMA340, transponder Garmin GTX335R, radio nawigacyjno-komunikacyjne Garmin GNC255 oraz ekran dotykowy Garmin GTN650 z systemami GPS/nawigacji/komunikacji.
PROJEKTOWANIE
01. PROJEKTOWANIE
Jakość jest dominującą zasadą Blackshape obejmującą każde podejmowane przez nas działanie, zapewniając, że każdy samolot opuszczający naszą siedzibę przekracza Twoje oczekiwania. Blackshape wykorzystuje w swoich produktach najwyższej jakości prepregi, stal i aluminium, kierując się tą filozofią napędzaną niekończącym się dążeniem do jakości. Blackshape zajmuje się wszystkimi procesami związanymi z włóknem węglowym, od laminowania i formowania po procesy utwardzania w autoklawie i montaż.
02. SILNIK
Blackshape Gabriel jest dostępny w konfiguracji z jednym silnikiem: Lycoming IO-320-D1B: 160 KM (119 kW) przy 2700 obr./min, minimalny gatunek paliwa 100/130 lub 91/96, stopień sprężania 8,50: 1.
03. AWIONIKA
Awionika na pokładzie obejmuje główny wyświetlacz lotu EFD1000 Pro Aspen Avionics, wyświetlacz wielu lotów EFD1000, panel audio Garmin GMA340, transponder Garmin GTX335R, radio nawigacyjno-komunikacyjne Garmin GNC255 oraz ekran dotykowy Garmin GTN650 z systemami GPS/nawigacji/komunikacji.
Zawsze po twojej stronie
Podczas tworzenia tak wydajnego samolotu bezpieczeństwo musi być najwyższym priorytetem. Dla Blackshape bezpieczeństwo jest zaszczepione w każdym aspekcie projektowania i produkcji. Bezpieczeństwo jest tak ważne dla Blackshape, że wszystkie funkcje bezpieczeństwa są standardem w naszych samolotach. Bezpieczeństwo zapewniają niezwykle niezawodne układy elektryczne, okablowanie z certyfikatem MIL, zaawansowany system wyłączników oraz czujniki temperatury i pojemności paliwa. Ponadto zabezpieczenia obejmują czteropunktowe certyfikowane pasy bezpieczeństwa, spadochron balistyczny i przeciwwybuchowe zbiorniki paliwa.
Zawsze po twojej stronie
Podczas tworzenia tak wydajnego samolotu bezpieczeństwo musi być najwyższym priorytetem. Dla Blackshape bezpieczeństwo jest zaszczepione w każdym aspekcie projektowania i produkcji. Bezpieczeństwo jest tak ważne dla Blackshape, że wszystkie funkcje bezpieczeństwa są standardem w naszych samolotach. Bezpieczeństwo zapewniają niezwykle niezawodne układy elektryczne, okablowanie z certyfikatem MIL, zaawansowany system wyłączników oraz czujniki temperatury i pojemności paliwa. Ponadto zabezpieczenia obejmują czteropunktowe certyfikowane pasy bezpieczeństwa, spadochron balistyczny i przeciwwybuchowe zbiorniki paliwa.
Tech Specs
Dimensions
Wing area | 110,98 ft2 |
Wing span | 29,52 ft |
Height overall | 8,07 ft |
Length overall | 24,41 ft |
Weight and lods
Max Take Off Weight | 1,873.4 Lb |
Engine and propeller
Horsepower | 160 Hp |
Engine | Lycoming IO-320-D1B |
Propeller | Hartzell Raptor Series Composites |
Performance
Takeoff Over 50ft Obstacle | 1640 ft |
Max Rate of Climb (MTOW, SL) | 1350 fpm |
Max Operating Altitude | 15000 ft |
Max Level Speed (SL) | 160 KTAS |
Landing Distance to 50ft | 2231 ft |
Load Factor | +4.4 / – 2 g |
Range @ Best Economy | 400 nm |
Avionics
- Primary Flight Display: EFD1000 Pro, Aspen
- Multi Flight Display: EFD1000, Aspen
- Engine Monitoring: EDM900, J.P. Instruments
- NAV1/COM1: GTN650, Garmin
- NAV2/COM2: GNC255, Garmin
- Transponder: GTX335R, Garmin
- Audio Panel: GMA340, Garmin
- Stall Warning
- ELT: E04 406 MHz, ACK Technoligies
- KLR10 Lift Reserve Indicator (optional)
Airframe and system
- 2 x fuel tanks anti-blast
- Differential Brakes
- Electrically Actuated Landin Gear
- Full Carbon Fiber Structure
- Dual Control Stick
- Baggage Allowed up to 72,75 Lb
Tech Specs
Dimensions
Wing area | 110,98 ft2 |
Wing span | 29,52 ft |
Height overall | 8,07 ft |
Length overall | 24,41 ft |
Weight and lods
Max Take Off Weight | 1,873.4 Lb |
Engine and propeller
Horsepower | 160 Hp |
Engine | Lycoming IO-320-D1B |
Propeller | Hartzell Raptor Series Composites |
Performance
Takeoff Over 50ft Obstacle | 1640 ft |
Max Rate of Climb (MTOW, SL) | 1350 fpm |
Max Operating Altitude | 15000 ft |
Max Level Speed (SL) | 160 KTAS |
Landing Distance to 50ft | 2231 ft |
Load Factor | +4.4 / – 2 g |
Range @ Best Economy | 400 nm |
Avionics
- Primary Flight Display: EFD1000 Pro, Aspen
- Multi Flight Display: EFD1000, Aspen
- Engine Monitoring: EDM900, J.P. Instruments
- NAV1/COM1: GTN650, Garmin
- NAV2/COM2: GNC255, Garmin
- Transponder: GTX335R, Garmin
- Audio Panel: GMA340, Garmin
- Stall Warning
- ELT: E04 406 MHz, ACK Technoligies
- KLR10 Lift Reserve Indicator (optional)
Airframe and system
- 2 x fuel tanks anti-blast
- Differential Brakes
- Electrically Actuated Landin Gear
- Full Carbon Fiber Structure
- Dual Control Stick
- Baggage Allowed up to 72,75 Lb